كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان اتوبار باربري اصفهان
كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان اتوبار باربري اصفهان
27.11.1400
كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان خطوط پينگ در مسير هزينه هاي ساختماني بالاتري را براي كشتي هاي طبقه بندي شده يخي، غير منظم بودن سرويس ها، سرعت كمتر، مشكلات ناوبري و خطرات بيشتر و همچنين نياز به خدمات گران قيمت يخ شكن را متحمل مي شود (شكل 6 را ببينيد). نتايج مدل نشان مي دهد كه از غرب به شرق، حدود 2.12 ميليون TEU ممكن است از اين پيوند استفاده كند و از شرق به غرب فقط در حدود 1.15 ميليون TEU در مقايسه با. جابجايي كانتينر برآورد شده به سمت مسير كلاهك قطبي حدود 1.5٪ از كل جريان كانتينر را نشان مي دهد. ده سرويس از 849 سرويس موجود تخمين زده مي شود كه از اين ميانبر استفاده كنند كه 1.1 درصد از كل خدمات را تشكيل مي دهد. ظرفيت كانتينري كه توسط هر پورت اداره مي شود تغيير قابل توجهي نمي كند. تغييرات بسيار جزئي مشاهده مي شود كه در مجموع 4 ميليون TEU را شامل مي شود. روتردام، پوسان و يانتيان بنادري هستند كه تخمين زده مي شود به ترتيب با 0.65، 1.2 و 0.76 ميليون TEU بيشترين ترافيك را به خود اختصاص دهند. سنگاپور، شانگهاي و برمن بنادري هستند كه انتظار مي رود بيشترين ترافيك را با تلفات ترافيكي به ترتيب 0.50، 0.54 و 0.49 ميليون TEU از دست بدهند. 4.2. سناريو 2 - اتصال راه آهن پل زميني بين اروپا و چين در اين مدل، يك خط خدمات كانتينري جديد براي نمايش پل زميني ترانس سيبري، مجموعه اي از اتصالات راه آهن از راه دور، اضافه شد. كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان
برچسب: